wtorek, 28 czerwca 2011

Nareszcie!!!

Nareszcie,to słowo które każdy z was wypowiedział gdy tylko odebrał świadectwo szkolne.
I przepraszam was , że tak długo niewidzieliście mojej działalności na blogu.
Są wakacje a ja ciągle nia mam czasu aby odwiedzić moje małe dzieło.Jeszcze raz przepraszam Was za to małe zaniedbanie.
Wybaczcie mi ale nie zawsze mam czas na bloga , ponieważ są inne obowiązki.




śmieszna strefa

Czy wiecie jak rozpoznać ,że na rowerze jedzie gwiazda hollywood?????????????????
Nie?


Dlatego , że lampkę rowerową ma skierowaną na siebie.
:):):):):):)

2 komentarze:

  1. heh;)
    fajny kawał;)
    zapraszam do mnie: http://dawidkuropatwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do One Lovely Blog Awards

    Wstąp do mnie , aby dowiedzieć się więcej ;)

    mmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń